MTD GCS 46/40 C

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérlek, válassz az alábbi termékek közül.
Legutolsó ismert ár (2014. 01. 07.): 32 900 Ft

Hasonló tulajdonságokkal rendelkező további termékeink

További MTD termékek: MTD Láncfűrész

Típus  Benzines láncfűrész
Motor teljesítmény  2.6 LE
Benzintartály mérete  360 ml
Olajtartály mérete  420 ml
Vágáshossz  40 cm
Súly  5.6 kg

Hibát találtál a leírásban vagy az adatlapon? Jelezd nekünk!

Gyártó: Mtd
Modell: GCS 46/40 C


Tulajdonságok:

  • Motor: MTD, 2 ütemű, Deconventil
  • Lökettérfogat: 46, 4 cc
  • Benzintank: 360 cc
  • Olajtank: 420 cc
  • Vezető hosszúsága: 40 cm
  • Láncosztás: 3/8
  • Szivatópumpa: standard
  • Dekompresszor: standard
  • Lánc vibráció csökkentő: standard
  • Önsúly (lánc és láncvezető nélkül): 5,6 kg

Így is ismerheted: GCS 46 40 C, GCS4640C
Videók - MTD GCS 46/40 C

Küldj be te is videót!

MTD GCS 46/40 C videó beküldéséhez másold be a YouTube-ról a beküldeni kívánt videó URL címét.

Írj véleményt a(z) MTD GCS 46/40 C termékről!

1
         
2
3
4
Szeretnék hírlevelet kapni az áresett termékekről.
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
13.3 %
26.7 %
3.3 %
6.7 %
50 %
Vélemények a(z) MTD GCS 46/40 C termékről
1 hete
Jimmy

Elsőként : Nincsenek emberek tisztában azzal , hogy ez nem erdészeti gép ... Tapasztalat : Ahogy én elovastam az alábbi hozzászólásokat , azt tapasztaltam , hogy elég sok szakmai "zseni" van ill. lehet.... (sajnos) Tisztelet a kivételeknek. (kriszbon - István ... ) Persze vannak gyerekbetegségei , és előfordulhatnak gyártási hibák , de ennyi ? ? Szervizben egyszer sem volt... ! ! Láncszakadásom soha nem volt , pedig én kezdőként ezen tanultam meg a láncfűrész kezelését , és eddig 2009. feb. -tól szolgálja háztartásom teljes tűzelőanyag szükségletét. (mostani fél idényt is ... ) Akkor most hányszorosan hozta vissza a vételárát ? ?
Tapasztalat : (látott - olvasott) Sokan nyomják a fűrészt pl. darabolás közben , miközben annak magától kellene a fába "harapnia" . - Sokan csak a lánc élét reszelgetik , pedig nem csak azt kell... - Sokan nem veszik figyelembe , hogy üzemanyagot önmagában sem lehet hónapokig tárolni mindenféle adalék nélkül(tartósító). -Sokan nem tartják be a benzin - olaj keverék arányát , és nem FC besorolású olajat , hanem valamilyen ásványi kommersz 2T- t öntögetnek a benzinhez. -Sokan a tankban hagyják az benzint , ami egyrészt az idő elteltével inditási gondokhoz vezet , és közben megmarja a tankban lévő csöveket. - Sokan lánckenő olaj helyett mindenféle elképzelhető fajtájú (új-használt) olajat töltöget a tartályba , és csodálkoznak azon , hogy akár üzemen kívül is kifolyik .... Legalább VG-150-es lánckenő olajat kell használni (kisker ár : Re-Cord- 900 HUF/1l) Megelégedésemre most vettem meg a 2. ilyen láncfűrészt , amely kissé módosított változat az elődhöz képest (kimaradt a komp. szelep , új kialakítású az ü. z. a tank, és berántó rész) Utóbbiról véleménnyel nem tudok még szolgálni , mert nem használtam eddig.

Előnyök:

Megfizethető ár. Kategoriájában a legjobb dizájn . Erős motor, amelyet jól beállítva még jobbá tehetünk(gyárilag vissza van fogva) Nekem most akár~20-25%-kal. magasabb fodulaton megy, ha szükség van rá! 2009. februártól használom, különösebb karbantartás nélkül !

Hátrányok:

Túlzó ü. z. a fogyasztás. A karburátor gyengesége miatti időkénti alapjárat ingadozás(nem kell vele foglalkozni)

 
8 hónapja
Balogh Zoltán

Gyerek korom óta szerelek minden benzinest de ekkora hulladékot még nem láttam. Fél óra vágás 1 nap szerelés. SZinte lehetetlen beálítani ha azt hiszed ok akkor biztos hogy ha nekikezdessz már marhára nem ok. Az erdőre istenőriz hogy vigyem. Csak a szerviznek jó bár ott is tele van a tökük.

Előnyök:

Az Istenre kérek mindenkit aki láncfürészt akar venni hogy az mtd és einhell nevüeket kerülje el. Ha nem akartok idegbetegek lenni.

 
10 hónapja
Kati

Megbántam a vásárlást.

Előnyök:

Ha még nem vagy idegbeteg az leszel garantálom!

Hátrányok:

A Tescóban vásároltam a férjemnek, ajándéknak szántam. Már nem tudom egy év alatt hányszor volt szervizben. Egy kombájnt hamarabb megjavit, mint ezzel egy év alatt tíz mázsa fát összevág. Nem azért mert nem ért hozzá. Ez a fűrész biztosan csak a szervizben érzi jól magát. Már a visszavitel-hozatal lassan üti az árát, Ma szombat van, most hoztuk vissza a szervizből, Reggel óta csak próbálkozás. Első hibája a berántó kiszakad, kalburátor, olajadagolás stb. Ez egy őrület lassan lejár a jótállás.

 
1 éve
József

Összegezve leírom hogyan jártam.
Hosszas töprengés és hezitálás, illetve pénztárcámmal történt rövid egyeztetést követően vágtam bele a vételbe. Okosabb akartam lenni másnál, ezért nem multitól, hanem egy forgalmazótól vettem. Azért a döntés, mert ő szerviz is egyben, ezért vásárláskor beüzemelte. Üzemanyagot töltött, majd beállította üzemi hőfokon a levegő-anyag csavarokat, aztán az udvarán leszelt egy rönk fát. Nem utolsó sorban engedett az árból is. Fontos tudni, hogy ez is gyári új, dobozából előttem kivett, előtte benzint nem látott garanciális gép volt.
Boldogan hazavittem, de havas tél révén már össze volt vágva a fám, és mivel előzőekben kipróbálta az értékesítő szerviz, így nyugodt voltam a dolgomban. Kb. másfél hónap múlva szomszédom megkért, hogy vágjunk ki egy fenyőjét. 10 perc múlva megállt és soha el nem indult nekem. Szerviz. Kiderült, hogy komplett dugó és gyűrű cserés, mert eltört benne a gyűrű. Hazahoztam miután elkészült, majd ismét állt egy hónapot. Üzemanyagtöltés közben kifolyt belőle az anyag. Ismét szerviz. Kiderült, hogy a benzincső elöregedett és leesett. Elöregedett? 2, 5 hónaposan? Ismét állt, természetesen üres tankkal, mivel kérték, hogy sosem maradjon anyag benne, elkocsonyásodik. Ismét elővettem, feltöltöm, ismét kifolyik az anyag. Szerviz. Megállapították, hogy a gumidugó ment össze benne amin átmegy a benzincső. Kicserélték, hazavittem. Ha figyelték eddig 10 percet dolgoztam vele. Ismét néhány hét után elővettem, hogy feltöltöm. Sikerült. Elindítottam előírásszerűen. KB. 20 percet dolgoztam vele, amikor alapjáraton hol felpörgött, hol pedig lefulladt, aztán végképp leállt. 3 szervizet jártam meg vele, mire egy fiatal szerelő nem tökölt, kivette a levegő és az anyag állító csavarokat a gépből. El voltak gyárilag görbülve, ezért nem lehetett beállítani. Kicserélte beállította, hazavittem. Néhány hét múlva ismét kézbe veszem, megint folyik. Gondoltam benzincső megint. Tévedtem. A tanksapka repedt el. 2500-ért vettem egyet, mert erre nincs garancia. Dolgozta vele 15 percet letettem, majd úgy egy másfél hónapra rá elővettem. Feltöltöm, ismét folyik. Benzincső. Berágtam, hogy eldobom, földhöz vágom, odaadom valakinek csak úgy, mert ez már kritikán aluli. Aztán félretettem, megnyugodtam és gondolkodtam. Arra jutottam, hogy ezek visszatérő, ezért konstrukciós hibák. Ha ezeket másképp megoldom, akkor talán lehet végre egy láncfűrészem. Elmentem egy sthil márkaboltba és vettem bele benzincsövet. Berakattam a szerelővel, aki feltöltötte, de azon nyomban folyni kezdett. Újra szétszedte, és kicserélte benne azt a gumidugót amin átmegy a benzincső. Ami már egyszer elromlott. Kicserélte egy másik típusú láncfűrész, ehhez képest túlméretezett gumijára. Beállította, hazavittem, és azon nyomban dolgoztam vele vagy másfél órát. Remekül szerepelt, de azóta eltelt 2 hónap. Még nem mertem elindítani. A napokban tervezem, és rendkívül kíváncsi vagyok rá. Szembe szomszédom is vásárolt egyet a helyi multiban, de nagyjából ilyen gondokról nyilatkozott Ő is. Viszont az övé a mai napig nem működik.
Ezek után mindenki döntse el maga.

Előnyök:

Igazán nem tudom őszintén senkinek sem ajánlani. Talán azok válasszák ezt a terméket, akik bírják a stresszt, a kihívásokat, és hatalmas bennük a felfedezni vágyás. Rengeteg pénzzel és szabadidővel rendelkeznek, vágynak az új emberi kapcsolatok bővítésére, értem ezalatt a szervizekkel való találkozásokat. Kreatívak és hisznek magukban, pontosabban abban, hogy maguk is javítani tudják, vagy alapjában vallási beállítottságúak és őszintén hiszik, hogy egyszer megjavul. Jó a kommunikációs készségük, és rendkívül toleránsak. Végül is személyiség fejlesztő eszközként kiválóan alkalmas.

Hátrányok:

Egyszerűen semmi jót elmondani nem tudok róla. Úgy is fogalmazhatnám a kérdést, hogy nincs előnye. Inkább mellékhatásai vannak, mint pl. a fokozódó idegesség, verejtékezés, obszcén szavak változatosan tömör és sűrű használata. Arra amire kitalálták majdnem alkalmatlan, kivéve azon sikeres vásárlók kevés hányada akik akik a kivételt képezik.

 
1 éve
kriszbon

Nálam 3 éve fut a gép, és összességében elégedett vagyok vele. Évente 25-35 erdei köbméter(1x1x1, 7 m) vegyes vastagságú, többségében kemény fát szedek meg vele az erdőn.
Ezt sokszor tarvágás után, ahol a gépnek üzemidőre sokat kell mennie az összetakarítás végett, mert rengeteget kell vagdalkozni.
Természetesen össze is vágom vele, ezen felül néha máshol is kuglizok jó pár köbméter fát vele.
Az árát(30 e. ) már az első faszedésnél bőven behozta, a többi meg ajándék ennyi pénzért.
A láncdekli, és benzintank körül érdemes körbetömíteni(pl. öntapadós gumis tömítővel) , hogy a finom fűrészport ne szívja be a légszűrőbe, így elég 5-6 vagy több tankonként tisztítani.
Minőségi olajat kell használni(1: 40) , nem érdemes spórolni pár százast rajta, főleg ha valaki keveset vág vele.
Láncolaj legyen megfelelő, nem kell túl drága, de tapadós(fáradt olajat ne).
A bejáratásra oda kell figyelni, első tank kicsit olajosabb legyen(talán 1: 30) üzem melegre fel legyen melegedve, és vékony fát vagdalva kímélve nem pörgetve dolgozni vele, vagy 20 percenként pihentetni, hagyni visszahűlni(3-5 tank).
Ha be van járatva a gép, érdemes után állítani, vagy beállíttatni JÓ SZAKEMBERREL a karburátort és végfordulatot, mert gyárilag vissza van "kicsit" állítva a motor, a fogyasztás is csökkenni fog(a gyertyaképen látszik ha nem jó, mert olajos kormos).
A lánc legyen mindég éles, ha már kicsit nyomni kell, érdemes utána reszelni pár tolást. A mélységhatárolót is utána kell ellenőrizni, reszelni pár élezés után, mert hiába éles a lánc, ha a mélységhatároló végett nem tud a fába harapni, ezt sokan nem csinálják(ha jó a reszelés, a lánc húzza magát bele a fába).
A jó lánc is előnyt jelent(Stihl).
Az elmászó alapjárattal többségében nem kell foglalkozni, mert vissza szokott állni a következő tankolásnál, de ha nem, FINOMAN rá kell állítani.
A hátrányoknál említett kuplungrugó törés orvosolható, ha Stihl MS 261 rugóra van cserélve mindhárom, mikor eltörik valamelyik(MTD rugó kb. 800ft/db Stihl rugó 4-500ft/3db).
Más gyártó "olcsó" gépjeinél többre tartom bárki bármit is állít róla, de egy kis műszaki érzék, na meg odafigyelés nem árt. NEM PROFI GÉPRŐL VAN SZÓ, AZ ÁRA SEM ANNYI MINT AZOKNAK.
Az 50-60, 000 ft kategóriás 2 neves gyártó gépje sem ér sokkal többet mint ez, ha attól is annyit követelnek sokan mint egy ilyen géptől, az alkatrész azokhoz meg aranyárban van.
Kevés pénzből ilyen teljesítményű gépet nem igen tudtam mást választani, a piacos kínai gépek labdába sem rúghatnak hozzá képest.
Igaz én 3 éve vettem, a mai összeszerelésűeket nem ismerem, de az odafigyelés sok gondtól megkíméli az embert.
A rendszer nem tudom engedi-e, de ez nem mástól származik, hanem saját. :
A rendszer nem engedi, de a gugli használható:
MTD GCS 46 Stihl 63 PMC3 LÁNC!

Ui. W. Krisztiánnak üzenem, hozzáértésed határtalan, a választásod meg tükrözi is azt. : -D

Előnyök:

Akcióban olcsón hozzá lehet jutni egy használható géphez, ha valaki oda is figyel rá, és csak annyit vár el a géptől, ami egy 30 ezres géptől elvárható, akkor jó vétel lehet.
Erős pörgős dinamikus a motorja a maga kategóriájában.
Árban közeli más gépeknél a teljesítménye, tudása sokkal jobb, minőségben meg nem igen marad el azoktól(AL-KO, Partner, Einhel stb. ).
Ergonómiai kialakítása, súlyelosztása szerintem tűrhető.
A rezgéscsillapítása van olyan jó mint sok neves gyártó olcsóbb gépjeinek, (sőt.. ).
Összességében jól összerakott gép.

Hátrányok:

A gyárilag szerelt kÍNAI Bosch gyertyát érdemes cserélni azonnal a meglepetések elkerülése végett(gagyik) pl Champion CJ7Y-ra vagy ha Bosch, akkor máshol gyártottra.
A légszűrő hamar eltömődik, de kiküszöbölhető valamennyire.
Kuplungrugót tördeli, mert a gyári rugó kialakítása nem jó, és drága is hozzá(kb. 800ft).
A többi alkatrész sem túl olcsó hozzá.
Gyári lap lánc minősége nem a legjobb, hacsak nem Oregonnal szerelték.
A gép elég nehéz, de még elviselhető.
A fogyasztása magas, ez orvosolható megfelelő beállítással.
Alapjárat néha elmászik.

 
1 éve
Maca

Nem bántuk meg annó az Auchanban 29 ezerért megvenni.
a 940-es MC culloch elbújhat mellette, meg az AL-kó is. Ez a tapasztalat.
Al-kót többet kell szerelni, mint az MTD-t

Előnyök:

Mi kb 7-8 éve használjuk az MTD benzines láncfűrészünket. Évente cserélünk láncot rajta, általában husqvarna lánc van rajt. Fadöntésre is jó, nemcsak darqabolásra.

Hátrányok:

Hááát, mint afféle használati tárgy ez is elromlik néha, évente kb 5-6000Ft-ért veszünk bele alkatrész és megyünk tovább. Ha vitrinben tartanánk--akkor gondolom sosem romlana el.

 
1 éve
W.Krisztián

Ezekkel a tárgyakkal csak a gyártók jártak jól. 3 kilo műanyagot és 3kilo aluminiumot tökéletesen értékesítettek! Gratulálunk nekik! !

Előnyök:

Discoban jol lehetne verekedni vele!

Hátrányok:

A favágáshoz semmi köze. Ha eddig nem szentségeltél, e tárgyak beszerzése utan biztosan fogsz! nekem folyton elmegy az alapjarat, törik a rugó a kuplungban, folyik az olaj a beöntőnél ( több ezer forintért adtak volna újat). A karburátort kb 15 ször szedtem szét. Nálam ez ugy megy , hogy ha fát kell vágnom, akkor ugy kalkulálom, hogy fel óra munka(jo esetben) és utana kb ugyanennyi szerelés (jó esetben). Egy könyvet tudnék írni a bajáról. áááááááá Könyörögve kérek mindenkit, hogy ha teheti más márkát vásároljon! !! !! ! Bemérgültem és vettem egy makitát ; )

 
1 éve
csaba

én 4 éve vettem de az óta semmi baja nem volt csak egy szűrőt vettem bele meg egy csillag kereket már le hajtottam vele 2 vezetőt meg vagy 4 lácot nekem nagyon be vált a gép és még a mai napig pöc röf

Előnyök:

pörgős és jó be vált

 
1 éve
antimtd

Be KELL tiltani és büntetni aki még mindig árulni merészeli!

Előnyök:

Nem létezik! Bár az alkarod szálkásodik a sok rángatástól...

Hátrányok:

Lánc, olajszűrő , levegőszűrő , gyertya, benzintank , tanksapkák , kuplungrugó, karburátor, stb.

 
1 éve
Brand

Egy éve vettem Gcs 26/45 fűrészt ! Az elsőt azonnal cserélni kellett mert a karburátor nem volt jó ! Cserekészüléknél a berántó kétszer esett szét! Pihent szinte egész nyáron gondoltam előveszem picit megpörgetem ! NA mire lettem figyelmes? !? Hát a tanksapka álltó helyében elrepedt! Folyt belőle a benzin! NA és a vásárlás helye 16 km van tőlem ez annyit jelent hogy be kell vinnem majd el kell hoznom az 4000 ft benzin alap hangon! tehát eddig csak benzinre költöttem 16 ezert ! ÉS most sem jó a gép mert ugye tank sapka miatt nem akarom garanciába vissza vinni!
akkor ez jóó? ?

Előnyök:

Az nincs!

Hátrányok:

Na az vann!

 
Keresés:  

  Sziasztok! Érdeklődnék: 1 multiban vettem a 46/40-est. Alapjáraton is csöpögött orrán-száján az olaj. Nem tudom mit tegyek, mert már álítottam is rajt

Zsolti - 11 hónapja

Hozzáteszem azóta garanciával van 1 ugyanolyanom, de annak is ugyanezek a tünetei. Ha vki tud nekem segíteni, azt nagyon szépen megköszönném. üdv. Váraljai Zsolt

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, kérünk, hogy vásárlás előtt a forgalmazó, illetve a gyártó honlapján is ellenőrizd az adatokat. Az esetleges hibákért, elírásokért nem áll módunkban felelősséget vállalni.

^